Forthnet.gr

Εξυπηρέτηση Πελατών

Συνδεσμολογία Τηλεφωνίας και Broadband

FAQ για Broadband & Τηλεφωνία

Στην συγκεκριμένη σελίδα μπορείτε να βρείτε απαντήσεις στα ποιο συχνά ερωτήματα καθώς και απλούς ελέγχους που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε για να αποκαταστήσουμε μία δυσλειτουργία.

  • Τι μπορώ να κάνω αν η τηλεφωνική μου συσκευή δεν εχει τόνο ;

Βεβαιωθείτε πως έχετε ακολουθήσει τις οδηγίες συνδεσμολογίας που μπορείτε να βρείτε εδώ. Αν ο τόνος δεν επανέλθει τότε δοκιμάζουμε με μόνο μία τηλεφωνική συσκευή (κατά προτίμηση ενσύρματη) στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο/έξοδο του σπιτιού μας). Αν ο τόνος δεν επανέλθει ούτε πάλι τότε επικοινωνήστε στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στο 13831

  • Τι μπορώ να κάνω αν έχω θόρυβο στην τηλεφωνία ;

Βεβαιωθείτε πως έχει τοποθετήσει ΑDSL Filters σε όλες τις συσκευές τηλεφώνου που είναι συνδεδεμένες σε πρίζες τηλεφώνου (και σε FAX,Μηχανήματα πιστωτικών καρτών,Συναγερμό). Στην περίπτωση που ο θόρυβος στην τηλεφωνία δεν σταματήσει τότε δοκιμάζουμε με μόνο μία τηλεφωνική συσκευή (αποσυνδέοντας όλες τις υπόλοιπες συσκευές και το ΑDSL Router) στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο/έξοδο του σπιτιού μας). Αν ο θόρυβος δεν σταματήσει τότε επικοινωνήστε στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στο 13831

  • Τι μπορώ να κάνω αν το λαμπάκι ΑDSL στο Router μου δεν μένει σταθερό ;

Ελέγχουμε αν έχουμε συνδέσει ΑDSL Filter στο καλώδιο τηλεφώνου που συνδέει το ΑDSL Router μας με το τηλεφωνικό δίκτυο. Αν χρησιμοποιούμε ΑDSL Splitter ελέγχουμε αν το έχουμε συνδέσει σωστά ακολουθώνας τις οδηγίες που μπορείτε να βρείτε εδώ. Αν το ΑDSL Router μας δεν καταφέρει να κρατήσει σταθερό το ΑDSL λαμπάκι τότε δοκιμάζουμε μόνο του το Router (αποσυνδέοντας όλες τις υπόλοιπες συσκευές) στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο/έξοδο του σπιτιού μας). Αν το Router δεν καταφέρει να κρατήσει σταθερό το λαμπάκι ΑDSL τότε επικοινωνήστε στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στο 13831

  • Πως μπορώ να συνδέσω στην ίδια τηλεφωνική πρίζα το τηλέφωνο και το ADSL Router μου;

Για να μπορέσουμε να έχουμε συνδεδεμένο στην ίδια πρίζα το τηλέφωνό μας και το ADSL Router μας θα πρέπει να προμηθετούμε ένα ADSL Splitter απο τα καταστήματα Nova. Αναλυτικές οδηγίες για την συνδεμολογία μπορείτε να βρείτε εδώ

  • Έχω πριζάκι με πυκνωτή (λ.χ. αντικεραυνικό πριζάκι) θα αντιμετωπίζω πρόβλημα ;

Προτείνουμε την χρήση απλών τηλεφωνικών πριζών τύπου RJ11 για την απρόσκοπτη λειτουργεία των υπηρεσιών τηλεφωνίας και Broadband που απολαμβάνετε απο την Nova.

  • Το Internet μου αποσυνδέεται συνέχεια, τι μπορώ να κάνω ;

Ελέγξτε αν το router είναι συνδεδεμένο απευθείας στο τηλεφωνικό δίκτυο, χωρίς την παρεμβολή ADSL φίλτρου.
Σε περίπτωση που η υπηρεσία Internet εξακολουθεί να παρουσιάζει αποσυνδέσεις, δοκιμάστε να αφαιρέσετε όλες τις τηλεφωνικές συσκευές από το χώρο σας και συνδέστε το adsl router απευθείας στην κεντρική πρίζα (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο/έξοδο του σπιτιού) για μερικές ώρες. Αν η δυσλειτουργία δεν αποκατασταθεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών τηλεφωνίας & Internet στον αριθμό 13831 .

  • Δεν έχω αναγνώριση κλήσεων στο τηλέφωνό μου. Τι μπορώ να κάνω;

Προτείνουμε να δοκιμάσετε να συνδέσετε μία τηλεφωνική συσκευή στην κεντρική πρίζα τηλεφώνου (συνήθως είναι η κοντινότερη στην είσοδο του σπιτιού μας) χωρίς να παρεμβάλετε ADSL Filter και αποσυνδέοντας τις υπόλοιπες τηλεφωνικές συσκευές και το ADSL Router απο τις άλλες πρίζες τηλεφώνου. Στην περίπτωση που δεν αποκαταστήσουμε την δυσλειτουργία ούτε έτσι δοκιμάζουμε την αντικατάσταση των μπαταριών της τηλεφωνικής συσκευής (άν έχει/είναι εφικτό). Αν η δυσλειτουργία παραμένει τότε επικοινωνήστε στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στο 13831

  • Δεν δέχομαι εισερχόμενες κλήσεις απο κινήτα ή σταθερά τηλέφωνα ενώ εγώ τους καλώ κανονικά. Τι μπορώ να κάνω ;

Αν δεν μπορείτε να δεχθείτε εισερχόμενες κλήσεις τότε πιθανόν να έχει καθυστερήσει η διαδικασία ενημέρωσης των παρόχων πως πλέον ανήκετε στο δίκτυο της Forthnet.
Προτείνουμε να δοκιμάσετε να κάνετε μία εξερχόμενη κλήση στο κινητό σας. Αν ο αριθμός που μας εμφανίσει στην οθόνη του κινητού μας δεν είναι ο δικός μας τότε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στο 13831. Αν ο αριθμός που μας εμφανίσει στην οθόνη του κινητού μας είναι ο δικός μας τότε δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ενημέρωσης των υπόλοιπων παρόχων, προτείνουμε να κάνετε υπομονή για 24 ώρες και αν δεν αποκατασταθεί η δυσλειτουργία επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης υπηρεσιών Broadband στο 13831
 

    • Χρησιμοποιώ λειτουργικό Windows 10 (anniversary update) και αντιμετωπίζω πρόβλημα στην εμφάνιση ιστοσελίδων. Τι μπορώ να κάνω ;

Η αναβάθμιση του λειτουργικού συστήματος Windows 10 μετά την λήψη του Anniversary Update, είναι πιθανό να επιφέρει δυσλειτουργίες στην πρόσβαση σε τοπικά δίκτυα και Internet.
Κατά την εγκατάσταση της αναβάθμισης, τα Windows 10 αναζητούν πρόσφατες ενημερώσεις των οδηγών διαχείρισης υλικού τοπικών και ασύρματων προσαρμογέων δικτύου (Lan/Wireless adapters),
τους οποίους αναβαθμίζουν με άλλους γενικής συμβατότητας (Generic Drivers). Μετά ή κατά την διάρκεια της αναβάθμισης, ενδεχομένως να παρουσιαστούν

- Αποσυνδέσεις στην ασύρματη λειτουργία (Wireless Connection)
- Εμφάνιση εικονιδίου περιορισμένης συνδεσιμότητας στην γραμμή εργασιών (Taskbar)

Για να επιλύσετε το τεχνικό ζήτημα που προέκυψε, συνιστούμε να πραγματοποιήσετε τους παρακάτω ελέγχους :

- Ελέγξτε αν οι οδηγοί υλικού που έχουν εγκατασταθεί στον Η/Υ είναι οι ενδεδειγμένοι που προτείνει ο κατασκευαστής.
- Πραγματοποιήστε έλεγχο στα Airplane mode settings του λειτουργικού σας συστήματος (ON/OFF).
- Τέλος, αν το πρόβλημα παραμένει έπειτα από αυτές τις ρυθμίσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο μηχανογράφο σας .

Στις τιμές δεν περιλαμβάνεται τέλος σταθερής τηλεφωνίας & internet 5% που ισχύει σύμφωνα με το άρθρο 54/Ν.4389/2016