Forthnet.gr

Εξυπηρέτηση Πελατών

Τεχνική Υποστήριξη Thomson TG585

Πρόσοψη

Ανάλυση της πρόσοψης του aDSL Router Thomson TG585

 

Στην πρόσοψη του Router μπορούμε να βρούμε τα παρακάτω λαμπάκια

  1. Power
  2. Ethernet
  3. Wireless
  4. Broadband
  5. Internet

Ανάλογα με τον χρωματισμό και την κατάστασή τους (σταθερά ή αναβοσβήνουν) μας δείχνουν διάφορες χρήσιμες πληροφορίες

Power

Χρώμα Κατάσταση Επεξήγηση
Πράσινο Σταθερό Μας δείχνει ομαλή λειτουργία του Router
Κόκκινο Σταθερό Μας δείχνει πως έχει πρόβλημα το Router. Δοκιμάζουμε Reset. Αν δεν επανέλθει επικοινωνήστε μαζί μας στο 13831
Πορτοκαλί Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως το Router ξεκινάει την λειτουργία του.Περιμένουμε να δούμε αν θα αλλάξει ο χρωματισμός, αν περιμένουμε αρκετή ώρα (3mins) δοκιμάζουμε Reset το Router και αν δεν επανέρχεται επικοινωνήστε μαζί μας στο 13831
Off - Μας δείχνει πως το Router δεν είναι στο ρεύμα ή δεν είναι στο Power ON το Button στην πίσω όψη του. Αν το λαμπάκι παραμένει σβηστό ενώ το Router είναι στο ρεύμα και είναι πατημένο το Power ON επικοινωνήστε μαζί μας στο 13831

 

Ethernet

Χρώμα Κατάσταση Επεξήγηση
Πράσινο Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως υπάρχει συνδεδεμένη συσκευή με καλώδιο δικτύου στο CPE και μεταφέρει δεδομένα (Activity)
Πράσινο Σταθερό Μας δείχνει πως υπάρχει συνδεδεμένη συσκευή με καλώδιο δικτύου στο CPE και δεν μεταφέρει δεδομένα (No Activity)
Σβηστό - Μας δείχνει πως δεν υπάρχει κάτι συνδεδεμένο με καλώδιο δικτύου στο CPE

 

Wireless

Χρώμα Κατάσταση Επεξήγηση
Πράσινο Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως είναι ενεργοποιημένο το Wireless Interface του CPE, έχει εφαρμοστεί WAP2 Ασφάλεια και μεταφέρει δεδομένα (Activity)
Πράσινο Σταθερό Μας δείχνει πως είναι ενεργοποιημένο το Wireless Interface του CPE, έχει εφαρμοστεί WAP2 Ασφάλεια και μεταφέρει δεν μεταφέρει δεδομένα (No Activity)
Πορτοκαλί Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως είναι ενεργοποιημένο το Wireless Interface του CPE, έχει εφαρμοστεί WEP Ασφάλεια και μεταφέρει δεδομένα (Activity)
Πορτοκαλί Σταθερό Μας δείχνει πως είναι ενεργοποιημένο το Wireless Interface του CPE, έχει εφαρμοστεί WEP Ασφάλεια και δεν μεταφέρει δεδομένα (No Activity)
Κόκκινο Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως είναι ενεργοποιημένο το Wireless Interface του CPE, δεν έχει εφαρμοστεί Ασφάλεια και μεταφέρει δεδομένα (Activity)
Κόκκινο Σταθερό Μας δείχνει πως είναι ενεργοποιημένο το Wireless Interface του CPE, δεν έχει εφαρμοστεί Ασφάλεια και δεν μεταφέρει δεδομένα (No Activity)
Εναλλαγή χρωματισμού Πράσινο - Κόκκινο Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως το Router έχει μπει σε κατάσταση Wireless Client Registration (είναι συμπληρωματική ασφάλεια για το ασύρματο που επιτρέπει συγκεκριμένα τερματικά να συνδεθούν στο Router)

 

Broadband

Χρώμα Κατάσταση Επεξήγηση
Πράσινο Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως το Router Προσπαθεί να βρεί την γραμμή aDSL. Σε αυτήν την κατάσταση θα πρέπει να μένει για 1-2 λεπτά και μετά να μένει σταθερό. Στην περίπτωση που αναβοσβήνει συνέχεια μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες για δυσλειτουργία "Μη Δυνατότητα Συγχρονισμού" που θα βρείτε εδώ. Αν δεν σταθεροποιηθεί το συγκεκριμένο λαμπάκι επικοινωνήστε μαζί μας στο 13831
 Πράσινο  Σταθερό  Μας δείχνει πως το Router έχει συγχρονίσει κανονικά την γραμμή aDSL
 Σβηστό  -  Μας δείχνει πως το Router δεν μπορεί να βρεί την γραμμή aDSL. Σε αυτήν την κατάσταση θα πρέπει να μένει για μερικά δευτερόλεπτα και μετά θα αρχίσει να αναβοσβήνει. Στην περίπτωση που παραμένει σβηστό συνέχεια μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες για δυσλειτουργία "Μη Δυνατότητα Συγχρονισμού" που θα βρείτε εδώ. Αν δεν αλλάξει η κατάσταση στο συγκεκριμένο λαμπάκι επικοινωνήστε μαζί μας στο 13831

 

Internet

Χρώμα Κατάσταση Επεξήγηση
Πράσινο Αναβοσβήνει Μας δείχνει πως το Router είναι συνδεδεμένο στο Internet και μεταφέρει δεδομένα (Activity)
Πράσινο Σταθερό Μας δείχνει πως το Router είναι συνδεδεμένο στο Internet και δεν μεταφέρει δεδομένα (Νο Activity)
Κόκκινο Σταθερό Μας δείχνει πως το Router δεν μπορεί να συνδεθεί στο Internet γιατί στέλνει λάθος στοιχεία πρόσβασης.Δοκιμάζουμε Reset στο Router μας και αν δεν μείνει σταθερά αναμμένο τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο 13831
Σβηστό - Μας δείχνει πως το Router δεν είναι συνδεδεμένο στο Internet. Δοκιμάζουμε Reset στο Router μας και αν δεν μείνει σταθερά αναμμένο τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο 13831