Forthnet.gr

Εξυπηρέτηση Πελατών

Τεχνική Υποστήριξη Broadband και Τηλεφωνίας

FAQ για κατ' οίκον τεχνική υποστήριξη

Στην συγκεκριμένη σελίδα θα βρείτε απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις που αφορούν την κατ' οίκον τεχνική υποστήριξη και Εγκατάσταση Εξοπλισμού

 

Όταν επιλέγετε μια από τις πρωτοποριακές Broadband υπηρεσίες της Forthnet, παίρνετε δωρεάν τον απαραίτητο εξοπλισμό για τη σύνδεσή σας στο internet. Ο εξοπλισμός είναι ένα ασύρματο router.

Για να μην εγκαταστήσετε μόνοι σας το νέο σας router μπορείτε, κατά τη συμπλήρωση της αίτησης για την υπηρεσία Forthnet που επιλέξατε, να ζητήσετε από τη Forthnet να στείλει έναν από τους εξειδικευμένους τεχνικούς της στο σπίτι σας, για να σας το εγκαταστήσει.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη συμπληρώσει την αίτηση σύνδεσής σας αλλά δεν αιτηθήκατε Εγκατάστασης Εξοπλισμού, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Forthnet τηλεφωνώντας στο 13831 και να μιλήσετε με έναν τεχνικό της για να κλείσετε ένα ραντεβού

 

Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που αφορούν ραντεβού Εγκατάστασης Εξοπλισμού aDSL

 

  • Πότε μπορώ να ζητήσω Εγκατάσταση Εξοπλισμού ;

Μπορείτε να ζητήσετε Εγκατάσταση Εξοπλισμού κατά τη συμπλήρωση της αίτησης για την υπηρεσία Forthnet που επιλέξατε ή και μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας σας

  • Εάν αιτηθώ υπηρεσία Forthnet μπορώ να ζητήσω Εγκατάσταση Εξοπλισμού;

Βεβαίως. Εγκατάσταση Εξοπλισμού μπορείτε να αιτηθείτε στις υπηρεσίες Forthnet 2play Απεριόριστα και Forthnet Telephony Απεριόριστα με επιλογή δεύτερης τηλεφωνικής γραμμής.

  • Πόσο κοστίζει η Εγκατάσταση Εξοπλισμού και πώς την πληρώνω;

Η Εγκατάσταση Εξοπλισμού κοστίζει 30,14€ (συμπ. Φ.Π.Α.) και θα σας σταλεί ξεχωριστός λογαριασμός μετά την ολοκλήρωση του ραντεβού, ο οποίος θα εξοφλείται με μετρητά (Καταστήματα Forthnet, τράπεζες, ταχυπληρωμή στα ΕΛΤΑ).

  • Πότε θα έρθει ο τεχνικός για την Εγκατάσταση του Εξοπλισμού μου;

Ο τεχνικός θα έρθει για την Εγκατάσταση Εξοπλισμού εφόσον έχετε λάβει τον εξοπλισμό σας, έχετε λάβει το SMS που σας ενημερώνει για το username και το password της Forthnet σύνδεσής σας και έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία σας.

  • Τι γινεται στην περίπτωση που έρθει ο τεχνικός στο σημείο που έχουμε ορίσει για την Εγκατάσταση Εξοπλισμού και εγώ δεν είμαι εκεί;

Στην περίπτωση που έρθει ο τεχνικός στο σημείο που έχετε ορίσει αλλά εσείς δεν είστε εκεί, θα χρεωθείτε 30,14€ (συμπ. Φ.Π.Α.). Στη συνέχεια θα επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός Forthnet για να κανονίσετε εκ νέου την ημέρα και την ώρα που σας εξυπηρετεί για το ραντεβού σας.

  • Τι γινεται στην περίπτωση που έρθει ο τεχνικός στο σημείο που έχουμε ορίσει για την Εγκατάσταση Εξοπλισμού και εγώ δεν του έχω εξασφαλίσει πρόσβαση στον κατανεμητή του χώρου;

Στην περίπτωση που έρθει ο τεχνικός στο σημείο που έχετε ορίσει αλλά εσείς δεν του έχετε εξασφαλίσει πρόσβαση στον κατανεμητή του χώρου, θα χρεωθείτε 30,14€ (συμπ. Φ.Π.Α.). Στη συνέχεια θα επικοινωνήσει μαζί σας ο τεχνικός Forthnet για να κανονίσετε εκ νέου την ημέρα και την ώρα που σας εξυπηρετεί για το ραντεβού σας

  • Πότε μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία που θα έρθει ο τεχνικός για την Εγκατάσταση Εξοπλισμού;

Μπορείτε να αλλάξετε την ημερομηνία που θα έρθει ο τεχνικός για την Εγκατάσταση Εξοπλισμού έως και μια ημέρα πριν την ημερομηνία που έχει καθοριστεί καλώντας το 13831. Στην περίπτωση που η ακύρωση του ραντεβού γίνει την ημέρα που αυτό έχει καθοριστεί, θα χρεωθείτε 30,14€ (συμπ. Φ.Π.Α.)

 

Ποιές είναι οι χρεώσεις για την κατ' οίκον τεχνικής υποστήριξη;

    • Ραντεβού εγκατάστασης εξοπλισμού:30,14
    • Ραντεβού τεχνικής υποστήριξης:30,14
    • 'Ασκοπη μετάβαση τεχνικού:30,14