Forthnet.gr

Ασφάλεια

Forthnet E-mail Antispamming

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις
 Τι είναι η White List;

Η White List αποτελεί έναν κατάλογο με ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή domain names από τα οποία ορίζετε εσείς οι ίδιοι ότι επιθυμείτε να λαμβάνετε e-mails. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή τα domain names που εισάγετε στην προσωπική σας white list εξαιρούνται από τον Antispam έλεγχο των e-mail συστημάτων της Forthnet, έτσι ώστε να λαμβάνετε email από αυτές. Με αυτόν τον τρόπο, εάν για παράδειγμα δεν λαμβάνετε e-mails από μία ηλεκτρονική διεύθυνση λόγω του Antispamming συστήματος της Forthnet, εισάγοντας την διεύθυνση αυτή στην προσωπική σας White List θα λαμβάνετε κανονικά όλα τα e-mails που σας αποστέλλονται από αυτήν.
 
 Τι είναι η Black List;

Η Black List αποτελεί το ακριβώς αντίθετο από την White List. Μέσω αυτής έχετε τη δυνατότητα να εισάγετε ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή domain names από τα οποία δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε ηλεκτρονικά μηνύματα. Τα μηνύματα που προέρχονται από τους αποστολείς αυτούς, δεν θα παραδίδονται στον λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σας.
Σημείωση: Σας ενημερώνουμε ότι στην περίπτωση που κάποιος αποστολέας προσπαθήσει να σας αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα, ενώ είναι καταχωρημένος στην προσωπική σας black list, θα λάβει ένα επιστρεφόμενο μήνυμα το οποίο θα τον ενημερώνει ότι το e-mail που απέστειλε δεν παραδόθηκε στον συγκεκριμένο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας λόγω του ότι είναι ενεργοποιημένη η υπηρεσία φραγής εισερχομένων ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
 
 Πως μπορώ να καταχωρήσω μία ηλεκτρονική διεύθυνση σε White ή Black list;

Για να καταχωρήσετε μία ηλεκτρονική διεύθυνση σε white ή black list θα πρέπει να πληκτρολογήσετε την ηλεκτρονική διεύθυνση ή το domain name στο πλαίσιο της λίστας που επιθυμείτε (White ή Black list) και να κάνετε κλικ στο κουμπί «Προσθήκη». Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή τα domain names που προσθέτετε εμφανίζονται κάτω από πλαίσιο της αντίστοιχης λίστας στην οποία τα καταχωρήσατε.

Ακολουθούν κάποια παραδείγματα σχετικά με τις μορφές που μπορείτε να καταχωρήσετε στην προσωπική σας white ή black list.

Τρόποι καταχώρησης - Παραδείγματα

Για να καταχωρήσετε ηλεκτρονικές διευθύνσεις ή domain names σε white ή black lists θα πρέπει να τα πληκτρολογείτε σύμφωνα με τις μορφές των παραδειγμάτων που ακολουθούν:

user@domain.gr - Ηλεκτρονικές διευθύνσεις
*@domain.com - Ολόκληρο το domain name ανεξάρτητα από τον χρήστη
user@* - Συγκεκριμένο όνομα χρήστη από οποιοδήποτε domain
@ - Επιστρεφόμενα μηνύματα λάθους και μηνύματα χωρίς ηλεκτρονική διεύθυνση αποστολέα. Συγκεκριμένα, όταν το return-path είναι <>, το οποίο φαίνεται στα headers του μηνύματος.
*@*.tld - Από οποιονδήποτε χρήστη σε οποιοδήποτε domain με συγκεκριμένη κατάληξη (π.χ. .gr, .com, .de)
*@* - Εδώ μπορούμε να δούμε τις ακόλουθες δύο περιπτώσεις:
White list: *@*
Black list:user@domain.gr
                 user1@domain.gr
Με τον παραπάνω τρόπο μπορείτε να λαμβάνετε οποιοδήποτε μήνυμα ακόμη και αν αυτό χαρακτηρίζεται ως spam, ανεξάρτητα από την Antispamming πολιτική της Forthnet, εκτός από τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που περιέχονται στην Black list.
White list: user@domain.gr
                  user1@domain.gr
Black list:  *@*
Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να λαμβάνετε μηνύματα μόνο από τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχετε καταχωρήσει στην προσωπική σας white list, και μόνο από αυτές, ανεξάρτητα αν κάποιες από αυτές χαρακτηρίζονται ως spam από την Antispamming πολιτική της Forthnet.
Συνδυασμοί όπως στα 2 παραπάνω παραδείγματα μπορούν να γίνουν και με τις υπόλοιπες επιλογές / μορφές.
 
 Πως μπορώ να αφαιρέσω μία ηλεκτρονική διεύθυνση που καταχώρησα στην white ή black list;

Για να αφαιρέσετε μία ηλεκτρονική διεύθυνση ή domain name που έχετε καταχωρήσει στην white ή black list, κάνετε κλικ στο κουμπί «Αφαίρεση» δίπλα από την συγκεκριμένη εγγραφή.
 
 Εάν απενεργοποιήσω την υπηρεσία Forthnet Email Antispamming μπορώ να την ενεργοποιήσω ξανά όποτε το θελήσω;

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε και να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία Forthnet Email Antispamming όσες φορές το επιθυμείτε ανάλογα με την δική σας βούληση. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να κάνετε κλικ στο κουμπί «Ενεργοποίηση» ή «Απενεργοποίηση» αντίστοιχα.
Σημείωση: Στην περίπτωση που επιλέξετε απενεργοποίηση της υπηρεσίας Forthnet E-mail Antispamming δεν μπορείτε να δημιουργήσετε τις προσωπικές σας White και Black lists και ο λογαριασμός ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας εξαιρείτε από τον Antispam έλεγχο των e-mail συστημάτων της Forthnet, με ότι αυτό συνεπάγεται (λήψη οποιουδήποτε ανεπιθύμητου ηλεκτρονικού μηνύματος).
 
 Εάν έχω ήδη εισάγει κάποιες ηλεκτρονικές διευθύνσεις στις προσωπικές μου white και black lists, απενεργοποιώντας την υπηρεσία συνεχίζουν να ισχύουν αυτές οι λίστες;

Με την απενεργοποίηση της υπηρεσίας οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις που είναι καταχωρημένες στις white και black lists παύουν να ισχύουν, απλά διατηρούνται και μπορείτε να τις δείτε ώστε να μην χρειάζεται να τις καταχωρήσετε ξανά στην περίπτωση που επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε ξανά την υπηρεσία.
 
 Γιατί απορρίφθηκε ένα μήνυμα που απευθυνόταν στο λογαριασμό ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μου από την υπηρεσία Forthnet E-mail Antispamming ενώ δεν είχα καταχωρήσει την συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση στην προσωπική μου Black list;

Η υπηρεσία προστιθέμενης αξίας Forthnet E-mail Antispamming στηρίζεται στην ευρέως διαδεδομένη τεχνολογία RBL Filtering. Το Real-time Blackhole List (RBL) filtering έχει εγκατασταθεί στους κεντρικούς e-mail servers της Forthnet, οι οποίοι με τη σειρά τους συμβουλεύονται πολλαπλές ανεξάρτητες βάσεις δεδομένων τρίτων για να ελέγξουν την εγκυρότητα του κάθε εισερχόμενου μηνύματος.

Βάσει αυτού, όταν ένα ηλεκτρονικό μήνυμα απορρίπτεται, συνήθως οφείλεται στο γεγονός ότι είτε κάποια IP διεύθυνση που χρησιμοποιήθηκε από τον αποστολέα βρίσκεται σε κάποια RBL, είτε γιατί η μορφή του μηνύματος δεν ήταν σύμφωνη με το RFC (Request For Comments) στάνταρ για την υπηρεσία e-mail. Η Forthnet ελέγχει RBL λίστες μέσω των οποίων επιβεβαιώνεται η εγκυρότητα του διακομιστή από τον οποίο αποστάλθηκε το ηλεκτρονικό μήνυμα, καθώς και την μορφή των μηνυμάτων η οποία θα πρέπει να πληρεί τα RFC στάνταρ.

Εάν ένα ηλεκτρονικό μήνυμα απορριφθεί ο αποστολέας του λαμβάνει ένα επιστρεφόμενο μήνυμα όπου ενημερώνεται ότι το μήνυμά του δεν παραδόθηκε στον παραλήπτη λόγω του ότι απορρίφθηκε από την υπηρεσία E-mail Antispamming της Forthnet και μέσα από την ιστοσελίδα http://postmaster.forthnet.gr/ μπορεί να δει αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους το μήνυμά του δεν παραδόθηκε, κάνοντας επικόλληση του επιστρεφόμενου μηνύματος λάθους.

Εάν επιθυμείτε να δέχεστε ηλεκτρονικά μηνύματα από τον συγκεκριμένο αποστολέα μπορείτε να καταχωρήσετε την ηλεκτρονική του διεύθυνση στην προσωπική σας white list ώστε να εξαιρείται από τον Antispam έλεγχο των e-mail συστημάτων της Forthnet.

Μπορείτε επίσης να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την Antispamming Πολιτική της Forthnet.