Forthnet.gr

Εξυπηρέτηση Πελατών

FAQ Υπηρεσιών NOVA

FAQ Εικόνα & Ήχος

Στην συγκεκριμένη σελίδα μπορείτε να βρείτε απαντήσεις στα πιο συχνά ερωτήματα καθώς και απλούς ελέγχους που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε για να αποκαταστήσουμε μία δυσλειτουργία στην εικόνα ή στον ήχο στην τηλεόρασή μας.

  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι ενώ έχουμε εικόνα στην τηλεόραση δεν έχουμε ήχο ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι ενώ έχουμε ήχο στην τηλεόραση δεν έχουμε εικόνα ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι για εικόνα βλέπουμε μπλέ οθόνη ή μαύρη οθόνη ή No Signal ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τον ήχο από το τηλεχειριστήριο NOVA στα HD κανάλια ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι δεν υπάρχει συντονισμός ήχου με την εικόνα ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι βλέπουμε μαύρο πλαίσιο γύρω απο την εικόνα ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι αναβοσβήνει η εικόνα στα HD κανάλια ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι στα HD κανάλια μας εμφανίζει No Signal ή παραμόρφωση ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι Διπλή Εικόνα στο κανάλι 3D ακολουθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν εδώ για να την αποκαταστήσουμε.
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι ότι ο αποκωδικοποιητής κλείνει μόνος του ή καθυστερεί να ανοίξει τότε ακολουθούμε τους οδηγούς που μπορούμε να βρούμε εδώ για το HD Pace 831 και εδώ για τον HD Pace 865 για την καλύτερη ρύθμιση των Περιβαλλοντολογικών Ρυθμίσεων
  • Αν η δυσλειτουργία που αντιμετωπίζουμε είναι Μαύρη Οθόνη στα κανάλια HD τότε προτείνουμε την αποστολή σημάτων μέσω των αυτοματοποιημένων υπηρεσιών του τηλεφωνικού κέντρου 18345. Αν δεν υπάρξει επίλυση τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της τεχνικής υποστήριξης.