Forthnet.gr

Εξυπηρέτηση Πελατών

FAQ Εμφάνιση Error "E"

Banner Με Ένδειξη Ε16 ή Ε18 ή Ε19 ή Ε32 ή Ε101 σε όλα τα κανάλια

Στην συγκεκριμένη σελίδα μπορούμε να βρούμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για να αποκαταστήσουμε ένα πρόβλημα με ένδειξεις Ε16 ή Ε18 ή Ε19 ή Ε32 ή Ε101 σε όλα τα κανάλια

 

Ελέγχουμε  αν το συγκεκριμένο μήνυμα εμφανίζεται σε όλα τα κανάλια.

  • Επιλέγουμε κανάλι από το μπουκέτο της Nova , ιδανικά της συχνότητας 11823(π.χ. Μega, Novacinema 1, Novasports 1), ανάλογα με το πακέτο σύνδεσης  που έχουμε (Start, Cinema, Sports, Full).
  • Αν το μήνυμα εμφανίζεται και σε αυτά τα κανάλια, τότε προχωράμε στα επόμενα βήματα.
    • Προχωράμε RESET του αποκωδικοποιήτη μας κρατώντας πατημένο το αντίστοιχο κουμπί στην πρόσοψη του μέχρι να ανάψει κόκκινο το Power λαμπάκι ή να σβήσει η οθόνη στην πρόσοψη (HD PVR 865)
    • Αν το πρόβλημα παραμένει:
      • Αφαιρούμε την κάρτα από τον αποκωδικοποιητή
      • Καθαρίζουμε την κάτω πλευρά με τη χρυσή επαφή.
      • Ξαναβάζουμε την κάρτα στον αποκωδικοποιητή, όπως δείχνουν τα βελάκια στην πάνω πλευρά της κάρτας. 
    • Αν αυτή η διαδικασία δεν φέρει αποτέλεσμα συστήνεται αποστολή σημάτων (δωρεάν αποστολή σημάτων),  μέσω των αυτοματοποιημένων υπηρεσιών του τηλεφωνικού κέντρου 18345.
    • Υπάρχει επίσης και η δυνατότητα αποστολής σήματος , με την αποστολή sms στο 54045 , γράφοντας NOVA (κενό) Α (κενό) Αριθμός κάρτας πρόσβασης NOVA με χρέωση 0,307ευρώ (περιλαμβάνεται ΦΠΑ 23%).
    • Αν το πρόβλημα παραμείνει, ακολουθούμε επιπλέον διαδικασία “Επαναφορά στις Εργοστασιακές Ρυθμίσεις”.
      Προσοχή: Η παρακάτω διαδικασία διαγράφει όλες τις προσωπικές ρυθμίσεις που έχουμε κάνει στον αποκωδικοποιητή (π.χ. μπουκέτο Favorites, ρυθμίσεις κλειδώματος, περιβαλλοντικές ρυθμίσεις κ.α.). Μπορούμε να βρούμε τον οδηγό για επαναφορά για τον HD Pace 831 εδώ και για τον HD Pace PVR 865 εδώ