Forthnet.gr

Εξυπηρέτηση Πελατών

FAQ Εμφάνιση Error "E"

Banner Με Ένδειξη Ε30-4

Στην συγκεκριμένη σελίδα μπορούμε να βρούμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για να αποκαταστήσουμε ένα πρόβλημα με ένδειξη Ε30-4.

Η ένδειξη Ε30-4 σημαίνει ελλιπή αναβάθμιση στην κάρτα.

  • Προϋπόθεση για την αναβάθμιση της κάρτας είναι να έχει προηγηθεί αναβάθμιση του δέκτη . 
    • Ελέγχουμε πως ο δέκτης έχει την τελευταία αναβάθμιση. Ακολουθούμε τις οδηγίες που θα βρούμε εδώ για τον HD Pace 831 και εδώ για τον HD Pace PVR865. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αναβάθμιση, τότε ο αποκωδικοποιητής μας έχει ήδη την τελευταία αναβάθμιση.
      • Στην περίπτωση που ο αποκωδικοποιητής έχει την τελευταία αναβάθμιση, τότε :
      • Ακολουθείτε τις οδηγίες αποστολής σήματος (δωρεάν αποστολή) από τις αυτοματοποιημένες υπηρεσίες καλώντας το 18345 ή με αποστολή SMS στο 54045 γράφοντας NOVA (κενό) Α (κενό) Αριθμός κάρτας πρόσβασης NOVA με χρέωση 0,307ευρώ (περιλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)
    • Όταν η κάρτα πάρει το σήμα, η ένδειξη Ε30-4 θα πρέπει να αλλάξει σε Ε16-4 για λίγα δευτερόλεπτα και μετά να δείξει εικόνα. Αυτό σημαίνει πως η κάρτα ξεμπλόκαρε και θα παίξει για κάποιες ώρες.
  • Για να εξασφαλίσουμε την απρόσκοπτη λειτουργία του αποκωδικοποιητή θα πρέπει να καλέσουμε στο τεχνικό τμήμα της Nova την αναβάθμιση στη κάρτα πρόσβασης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η αναβάθμιση της κάρτας διαρκεί περίπου 4 ώρες και για το διάστημα αυτό δεν θα πρέπει να αλλάξουμε κανάλι