Forthnet.gr

Εξυπηρέτηση Πελατών

FAQ Προβλήματα Σήματος

Αναζήτηση Σήματος

Στην συγκεκριμένη σελίδα μπορούμε να βρούμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για να αποκαταστήσουμε ένα πρόβλημα με ένδειξη “ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΗΜΑΤΟΣ. Ελέγξτε ότι το καλώδιο σήματος είναι συνδεδεμένο στο δέκτη”.

 

Το συγκεκριμένο μήνυμα μπορεί να εμφανιστεί αρκετές φορές, ιδίως όταν έχουμε κακοκαιρία.

  •  Σε περίπτωση έντονης βροχόπτωσης ή έντονων καιρικών φαινομένων  (αέρας, χιόνι, κ.α.), το κάτοπτρο δεν μπορεί να έχει επαφή με τον δορυφόρο, με αποτέλεσμα να βλέπουμε το μήνυμα “Αναζήτησης Σήματος”.
  • Στην περίπτωση που στην περιοχή σας εξελίσσεται έντονη βροχόπτωση ή έχετε έντονα καιρικά φαινόμενα και ο αποκωδικοποιητής σας δείχνει “Αναζήτηση Σήματος”, πριν από οποιαδήποτε ενέργεια, περιμένουμε μέχρι να βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες.

 

  • Αν το μήνυμα παραμένει και μετά την βελτίωση των καιρικών συνθηκών, ή βγάζει το συγκεκριμένο μήνυμα χωρίς να υπάρχουν ακραία καιρικά φαινόμενα, προχωρούμε στις παρακάτω ενέργειες. 
    • Ελέγχουμε αν το καλώδιο του κατόπτρου είναι σωστά συνδεδεμένο στην υποδοχή SAT IN (SAT1 στο μοντέλο PVR865HD) στον αποκωδικοποιητή.
  • Προσέχουμε αν η απόληξη του καλωδίου είναι σε καλή κατάσταση. Το καλώδιο αυτό καταλήγει σε μια ακίδα χάλκινη, η οποία θα πρέπει να είναι ίσια και να εξέχει μόλις λίγα χιλιοστά από το βύσμα που βιδώνει στην υποδοχή του δέκτη.
  • Αν το μήνυμα παραμένει, παρά τις ενέργειές μας, ακολουθούμε διαδικασία Reset του αποκωδικοποιήτη μας, κρατώντας πατημένο το αντίστοιχο κουμπί στην πρόσοψη του μέχρι να ανάψει κόκκινο το Power λαμπάκι ή να σβήσει η οθόνη στην πρόσοψη (HD PVR 865)
  • Αν μετά το reset  βλέπουμε ακόμα το μήνυμα “Αναζήτηση Σήματος” θα πρέπει να προχωρήσουμε και στη διαδικασία Επαναφοράς Εργοστασιακών Ρυθμίσεων. Τον οδηγό για επαναφορα του HD Pace 831 μπορείτε να τον βρείτε εδώ ενώ για τον HD Pace PVR865 εδώ